Επιστροφή Προϊόντων
Στo www.onfeet.gr έχουμε σα στόχο να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία και να παρέχουμε όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας, την ποιότητά τους και το fitting τους. Στην περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι/-ες με το προϊόν/τα που παραλάβατε έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 14 ημερών (ή 30 για εξωτερικό) από την αποστολή του προϊόντος, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και - μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Τα παραπάνω ισχύουν για προϊόντα που συμμορφώνονται με τους παρακάτω όρους:
-Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών (30 για εξωτερικό) από την ημερομηνία παραλαβής τους και μόνο προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς.
-Το προϊόν/τα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, ίδια με αυτή της αρχικής, να μην έχει φορεθεί, να φέρει οποιαδήποτε ταμπελάκια, χωρίς φθορές, λεκέδες ή αλλοιώσεις.
-Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία ενώ όπου παρέχονται προστατευτικές θήκες θα πρέπει να επιστρέφονται καθώς θεωρούνται μέρος του προϊόντος.
-Το προϊόν θα πρέπει να έχει αγοραστεί από το www.onfeet.gr
-Όλες οι αλλαγές γίνονται με βάση την τιμή αγοράς. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις αλλαγής σε χρώμα ή/και μέγεθος στον ίδιο κωδικό προϊόντος. Το ίδιο ισχύει και στις περιπτώσεις που η αγορά γίνεται με την χρήση προωθητικού κουπονιού ή μετά την εφαρμογή έκπτωσης.
-Στην περίπτωση επιστροφής περισσότερων από 1 προϊόντα που αφορούν την ίδια παραγγελία θα πρέπει να σταλούν όλα μαζί και ταυτόχρονα.
- Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση, θα πρέπει να σας το στείλουμε πίσω.
- Η εταιρία υποχρεούται να επιστρέψει στον καταναλωτή, το ταχύτερο δυνατόν και το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, το ποσό το οποίο οφείλει στον αγοραστή. Η προθεσμία αρχίζει από την ημέρα που η εταιρία έλαβε τη δήλωση υπαναχώρησης.
Σας συνιστούμε να κρατήσετε τo αποδεικτικό & τον αριθμό αποστολής του courrier μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής σας.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
Για την αλλαγή/επιστροφή προϊόντων ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
Επιστροφές από Ελλάδα
1.Συμπλήρωσε τα στοιχεία της αρχικής σου παραγγελίας στο έντυπο επιστροφής που βρήκατε μέσα στο κουτί της παραγγελίας σας, καθώς και τους κωδικούς των προϊόντων που μας επιστρέφετε.
2. Στην περίπτωση της Αλλαγής - Συμπληρώστε τους κωδικούς των νέων προϊόντων που θέλετε να παραλάβετε & καλέστε μας στο 210 52 41 383 για να κάνουμε την δέσμευση τους.
3. Στην περίπτωση της Επιστροφής Χρημάτων – Σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπλήρωσε τον αριθμό IBAN, τον αριθμό λογαριασμού & το ονοματεπώνυμο δικαιούχου της τράπεζας που θέλετε να γίνει η επιστροφή χρημάτων.
4. Καλέστε την εταιρεία ταχυμεταφορών που σας έφερε την παραγγελία (ΕΛΤΑ 800 11 82 000 & 212 0000 800 ) και ενημερώστε τους να έρθουν να παραλάβουν το πακέτο προς επιστροφή. Η τιμή για την αλλαγή με τη χρήση αυτών είναι 5€. Το ποσό θα καταβάλλεται θα αφαιρείται από το ποσό της επιστροφής χρημάτων, δηλώνοντας χρέωση παραλήπτη κατά την επιστροφή του πακέτου.
Επιστροφές από Εξωτερικό
Τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και πρέπει να εξοφλούνται κατευθείαν από εσάς στην courier.
Αφού συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής, απλά συσκευάστε το προϊόν στο κουτί που το παραλάβατε και στείλτε το πίσω σε εμάς. Τα στοιχεία επιστροφής μπορείτε να τα βρείτε πάνω στο έντυπο επιστροφής.
Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας μέσα στις επόμενες εργάσιμες ημέρες πραγματοποιείται η επιστροφή χρημάτων.
Αν επιθυμείτε να αλλάξετε/αντικαταστήσετε ένα προϊόν που αγοράσατε θα πρέπει να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία και να μας επιστρέψετε αυτό που δεν επιθυμείτε να κρατήσετε.
Σημαντικά:
-Όλες οι επιστροφές θα γίνονται στην διεύθυνση: ONFEET (ΑΝΤΑΜΙΑΝ ΝΟΥΝΕ), Ζήνωνος 20, 10437, Αθήνα, Ελλάδα
Περιπτώσεις Ελλαττωματικών ή Λάθος Προϊόντων
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με ένα ίδιο προϊόν (βάσει διαθεσιμότητας) ή θα επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος αυτού. Στην ατυχή περίπτωση που παρέλαβες λάθος ή ελλαττωματικό προϊόν επικοινώνησε μαζί μας στο info@onfeet.gr ή στο +30 210 52 41 383.
-Τα έξοδα αποστολής στην περίπτωση του λάθος ή ελλαττωματικού προϊόντος, επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
-Στην περίπτωση που παραλάβουμε προϊόν το οποίο δεν είναι ελλαττωματικό, τότε ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τυχόν έξοδα αποστολής αν υπάρχουν.
Πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage